2011. január 17., hétfő

Bevezető

Sziasztok!


Begépeltem a bevezetőt. Kíváncsi vagyok, hogy mi a véleményetek róla... Még sokáig nem lesz első feji :S Egy nagyon távoli időpontot tűzök ki a friss érkezésének. Legyen 2 hónap múlva. Addigra talán elolvassa pár ember és kiderül érdemes-e folytatnom. Ez nem alkonyatos így lehet, hogy kevesebb embernek fog tetszeni :S De remélem lesz pár ember aki ennek ellenére is olvasni fogja :D 
Jó olvasást! Szasza




 Cloe szemszöge

Meghaltam. Az autó teljes erejéből csapódott nekem. Hallottam gerincem roppanását. Meg kellett volna halnom, de szívem kegyetlenül vert tovább, ezzel meghagyva szörnyű fájdalmaimat.Fejem kóválygott.Nem sok mindenre emlékszem, de a mai nap kristálytisztán élt emlékeimben.A kihalt város ahol lakom ugyanolyan csöndes volt, mint minden nap. Nem sokan éltek itt.Maximum pár 100 ember. Mindenki ismerte a másikat és ez olykor nyugtalanító volt. Tanítási szünet volt, én pedig éppen futottam a szokásos 5 km-es távomat, mint minden nap. Eltávolodtam a "várostól" és az út mentén futottam tovább. Fülemben a fülhallgató, pörgős zenét hallgattam, ezzel is ösztönözve magam a gyors tempóra. Talán emiatt ért váratlanul a nekem csapódó autó. A testem minden négyzetcentiméterét átjárta a mindent elsöprő fájdalom. Már abban reménykedtem, hogy meghalok, de ez legnagyobb elkeseredésemre nem következett be. Szívem minden dobbanása kínokkal járt...
Agyam ködös volt, de érzékeltem, hogy az aki elütött tovább hajtott anélkül, hogy legalább segített volna. Nem haltam meg és ez óriási félelmeket keltett bennem. Miért?? Miért nem halok már meg??

18 megjegyzés:

  1. Jaj nagyon jó:D Imádom.Nagyon hamar hozd az első fejit mert nagyon izgi eddig:) Szerintem folytasd,megéri:D Puszi:D

    VálaszTörlés
  2. Húú Köszi Isabella :)
    Örülök, hogy tetszik :) Majd próbálkozom hozni... Sajnos nem ígérhetek semmit :/
    Pusz Szasza

    VálaszTörlés
  3. Szia.

    Hát ez valami eszméletlen!
    És saját történet amitől még jobb :D
    Én tuti olvasni fogom és nem hiszem hogy ezzel egyedül lennék :D
    Remélem hamar jön az 1. fejezet!!!

    Puszi: Kitty

    VálaszTörlés
  4. szia! :))
    nagyon tetszik :)) várom az első részt :))
    én is írok egy hasonló blogot, ha van kedved katt a nevemre és olvasd el :))

    VálaszTörlés
  5. Szia Kitty! ÚÚh nagyon örülök, hogy tetszik!! Köszönöm, hogy olvasni fogod :)
    Szia nikivagyok:]!!
    Örülök, hogy tetszik! Jó oké elolvasom :)
    Próbálom minél hamarabb hozni az első fejit :)

    VálaszTörlés
  6. Szia Szaszaa!!!! amikor írtad hogy új blogot nyitottál, már tök izgatott voltam mert minden blogod nagyon faja!! és ezzel sem csalódtam:D
    tetszik hogy eredeti ötlet nem egy fanfic, ez nagyon jó szerintem. és kíváncsi vagyok mi lesz Cleo sorsa,miért nem hal meg. (van egy sejtésem hogy a vámpíroknak van köze hozzá de nembiztos :P)
    hozd gyrosan a kövit!
    PUSZI, zoey

    VálaszTörlés
  7. Szia dreamworks!!
    Ti azt szeretnétek ha sírnék?? :D:D Annyira örülök hogy tetszenek a blogaim!! Igen, tényleg nem fanfic és szerintem sokan megfognak lepődni a történet kimenetelén... :D:D Sok misztikus lény lesz benne.. De hogy Cloe az-e és mi az az Az?? xD Ez kacifántos lett! Majd minden kiderül... idővel :P Igyekszem hozni az első fejit :)
    Pussz Szasza
    ui. Jobban szeretnéd ha dreamworks helyett zoey-nak szólítanálak...? Úgy is hívhatlak, a dreamworks már csak megszokás :D:D

    VálaszTörlés
  8. Szia!:)

    szerintem ez jó lesz.:) kíváncsi vagyok, hogy mire épül a történeted.:) nem vámpíros oké, nem is baj talán.:) Kell egy kis levegő a sok-sok hasonló töriben.:) Szeretem ha valaki egyedit alkot, sz. ez is jó sztorynak indul, és nagyon remélem, hogy még jobb lesz a folytatása is.:)
    2 hónap?:O az még naaagyon naaagyon sok idő:S bár megértelek, viszont azért remélem néha néha cseppentesz nekünk egy két apró részletet;) fejtörésnek?:D
    De azt sem bánnám, ha esetleg hamarabb kezded el*bociszemekkel néz:)*

    ha gondolod nézz be hozzám is:)
    (Mosi álomvilága<--eltéveszthetetlen;))

    Sok puszit és ihletet!:*

    VálaszTörlés
  9. Szia Mosi!
    Köszönöm :) Igyekszem hamarabb hozni :) Már a rendszeres olvasód vagyok :D Valóban nem vámpírosnak indul :D De lesz benne izgalom bőven :P
    Pussz Szasza

    VálaszTörlés
  10. Ez jól hangzik, de el ne hanyagold az eddigi történeteidet emiatt!!! :) Mi az a Die? Mikor hozod az elsőt? Van egy olyan érzésem, hogy a sofőr direkt ütötte el...Majd kiderül!
    Puszi
    Dett

    VálaszTörlés
  11. Szia(sztok)!!!

    Nekem nagyon tetszik. Már várom az 1. Fejezetet. Kiraktam a blogod, mind 2 helyre, te is kiraksz?
    http://alice-and-jasper-blogja.blogspot.com/
    és
    http://al-and-jass.blogspot.com/

    Aztán ne idegelj sokáig, ha már ilyen ínycsiklandozó részt raktál ki :P

    Puszi: Alice

    VálaszTörlés
  12. Detty!
    Végülis ha ez német cím akkor azt jelenti, hogy A SZÍV.
    jól mondom? :)
    Pusz

    VálaszTörlés
  13. Sziasztok!
    Detty: Nem fogom hanyagolni őket :) Nem árulom el mikor jön az első :P Majd meglátjátok miért xd
    Alcie és Jasper: Igen kiraklak :) Örülök, hogy tetszik. Igazad van, ha német akkor azt jelenti, ha angol... Nos minden tudományom szerint ( ami igen csekély xD) Az azt jelenti meghal. És tudom az nem illik össze, hogy meghal szív, igen furán hangzana :D:D A halott szív ami pedig a töri eredeti címe lenne az Dead heart... Szerintem kicserélem, hogy helyes legyen, eddig is azért írtam die heartnak mert az jobban hangzik xD Remélem érthetően írtam le... Bár én belekavarodtam xD
    Ha nem jól mondom, akkor valaki aki nagyobb angol tudással rendelkezik mint én javítson ki :D:D
    Pussz Szasza

    VálaszTörlés
  14. Hehe, magyarul halott szív lett a neve...
    vagy A Meghaló szív, A Haldokló Szív...
    Nem? vagy félreértettem? :D
    Köszi, hogy kiraktad és remélem azt is, hogy, minél hamarabb tudod olvasni. :D
    Sok puszó: Alice

    VálaszTörlés
  15. Igen én is valami ilyesmire gondoltam :D:D Bonyolult nekem az angol xD Szívesen, én is remélem :)

    VálaszTörlés
  16. Huhuuu.
    Én nagyon várom:D

    VálaszTörlés
  17. Örülök :) Nem sokára hozom :D

    VálaszTörlés
  18. Nagyon tetszik :D szuper alig várom a folytatást :D

    VálaszTörlés